14.4.2017 Velikonoční jízda na Bučický mlýn - Jedu v páru

8.-10.9.2017 akce PEK - Jedu v páru

V pátek 8.září ve 12.00 hod. od kapličky vystartovala cyklistická jízda Stakoráků ve složení 18-ti osob /chyběla nemocná LŠ a pracovně vytížená HH přijela až večer do cílového místa/. Projekt "PEK"/ Párová Expedice Kokořín/ jejíž autorem je Pavel Šaněk, spočívá v párovém obsazení akce, tzn.klasickém žena + muž. Samozřejmě se počítají i případné homosexuální páry, když by se o účast přihlásili. Cílem našeho víkendového výletu byl Kokořín, zastávky po cestě plnily většinou funkci občerstvovací... /samozřejmě se jednalo o malinovky, citronády a nealkoholická piva.../. Překvapeni pro nás nachystal Andrej Babiš, který nám na cestu přichystal překvapení ve formě svého občerstvovacího autobusu. Jinak nedal, než že si musíme pochutnat na jeho delikatese.. párku v rohlíku a malinovce...Ti, kteří neřídili, dali si i pivko... Večeřeli jsme "V Ráji" a spali na Milče...co více si člověk může přát...

Mapa_kokorin

V sobotu 9.září jsme si ráno zajeli na Malbu na snídani a potom vyrazili na cyklovýlet po okolí. Jedna menší skupinka se od nás oddělila, protože ji lákala představa sběru hub /nebylo se co divit, v pátek večer náš učitelskej, který sbíral čelovkou klestí našel 2 houby.../. A tak natěšeni vidinou sekání hub kosou, pod vedením Lukáše, vydali se do lesů...o výsledcích bych se nevyjadřovala...

Po nevydařeném shánění levného jídla v lese, připojili se k prohlídce hradu Kokořín, kde došli k plodnému kulturnímu zážitku.

Vylet-kokorin

Dále potom jsme pokračovali do rybí restaurace "Na Štampachu". Přijeli jsme tam a byli překvapeni ochotou personálu...aniž by jsme si stačili objednat, byli jsme zdvořile přivítání s informací, že na nás čekají ať se usadíme, že nám vše přinesou, ať si nejdříve objednáme pití... Po objednávce pití jsme dostali 2 sumce, jesetera a 2 pstruhy z udírny. Byli jsme překvapeni a hned se do toho pustili... po několika minutách jsme se dozvěděli, že ta úžasná bašta z udírny, byla objednána stejně velkou skupinou cyklistů, která přijela záhy po nás... Měli opravdovou smůlu...ryby z udírny se musí objednávat předem, což jsme nevěděli...a tak jsme ke skvělé baště přišli jak slepí k houslím. Bohužel skupinka, která si objednala, nakonec dostala pstruhy z grilu...měl to někdo štěstí...:-).

Ryby

Jestli si někdo bláhově myslel, že to byla večeře...šeredně se mýlil...byl to předkrm...večer se Míša ujal přípravy skvěle naloženého masa /od našeho dvorního řezníka Kozlíka/ na kameninové desce. Byli to masové orgie...byl to vepřový orgasmus... Také jsme měli návštěvu od místních kempařů...prý od nás slyší zvířecí zvuky neidentifikovatelných zvířat...asi nějací  "pražáci", nepoznali pávi....

10.září v neděli jsme se probudili do deště...samozřejmě když jsme se rozhodli odjet, přestalo...štěstí nás prostě doprovázelo na každém kroku...takhle to prostě ti Stakoráci mají furt...:-). Borci na kolech dojeli do Stránky k rodičům jednoho našeho nejmenovaného spolujezdce Ládi, kde byli přivítání slivovicí a bramborákem. Další přestávka již byla až v Kosmonosích "Na Rychtě", kde jsme se všici najedli a napili a posilněni se vraceli do našich rodných Stakor.

The-end_dojezd

2015 Výlet do Českého ráje - Cykloturisti

Pánská jízda níže uvedených ženáčů do ráje českého...  všichni žijí s tolerantními manželkami, které opatrují jejich děti...na velikosti /DĚTÍ/ nezáleží...stále je to zodpovědná práce....

DÍKY PATŘÍ TOLERANTNÍM MANŽELKÁM, ŽE DOPŘÁVAJÍ SVÝM MUŽŮM TOLIKO ODREAGOVÁNÍ. Těšíme se, že budeme mít možnost zveřejnit i fotky odreagovávajících se manželek... smile

2014_Podzimní cykloturistická jízda - Cykloturisti

11.října...den jak vymalovaný k tomu, aby jste si vyrazili třeba na kole... a to si naši stakorští chlapci zrovna naplánovali...

Odjezd byl od kapličky v 9.30 hod. a začal panákem slivovice... na rozjezd smile . Jelo se na předem promyšlený a řádně naplánovaný cyklistický výlet.

Cílem byla Zlatá Olešnice - Rejdice, chata našeho Jirky Hercíka. Chlapci urazili 71 kilometrů a dorazili v 16.30 hod.na chatu trefně pojmenovanou "U kapličky". Na místě dostali gulášek, pivíčko, pokec a do hajan...

V neděli se vyjelo stylově v 9.30 hod. z Kapličky, chlapci urazili v tento den 75 kilometrů, jeli jinou trasou než v sobotu a do rodných Stakor dorazili v 17.30 hod., kde se rozloučili opět stylově slivovičkou u kapličky...

Děkujeme Jardovi Šádkovi st. za automobilový doprovod, jako "sychr",  s radostí můžeme kvitovat, že všichni výlet dokončili, bez potřeby využít služeb automobilových kol...    Zároveň gratulace patří Vaškovi Matějů a Jardovi Drapákovi, kteří to "dali" a kterým by jejich fyzičku mohli závidět mnohem mladší ročníky.